• Najczęstsze pytania (FAQ)


Najczęstsze pytania (FAQ):

  1. Gdzie odbywają się szkolenia oraz w jakich godzinach?
    Miejsce oraz godziny zajęć są podane w opisie każdego kursu.
  2. Czy są wolne miejsca na szkolenie?
    Jeżeli na dany kurs możesz się zapisać, oznacza to że mamy wolne miejsca.
  3. W jaki sposób zapisać się na szkolenie?
    Zapisu na kurs dokonuje się w analogiczny sposób jak zakupu w sklepie internetowym. Na stronie z kursem, który Cię interesuje kliknij guzik "Zapisuję się". Następnie podaj nam swoje dane (imię, nazwisko, adres e-mail, nr telefonu) oraz ewentualne dane do faktury na firmę.
  4. Cze mogę zrezygnować ze szkolenia? Czy zwracacie wpłacone środki?
    Możesz zrezygnować ze szkolenia w ciągu 14 dni od zaksięgowania pierwszej wpłaty na kurs na naszym koncie. Zwracamy Ci wszystkie wpłacone środki.
  5. Jakie są formy płatności?
    W naszym serwisie istnieją 3 możliwe formy płatności:
    1. Tradycyjny przelew bankowy.
    2. Przelew online.
    3. Płatność kartą kredytową (podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A)
  6. Czy podane kwoty na stronie są cenami netto czy brutto?
    Wszystkie podane kwoty są kwotami brutto (zawierają 23% VAT). Jest to więc całkowita kwota za udział w szkoleniu.
  7. Czy wystawiacie faktury VAT?
    Tak, wystawiamy faktury VAT. Jeżeli przy zgłoszeniu podałeś dane do faktury na firmę taka właśnie faktura zostanie wystawiona. Jeżeli nie podałeś tych danych otrzymasz fakturę imienną. Wszystkie faktury są wysyłane drogą mailową.